مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی (فصل دوم)


مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی
توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

- 16 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 2014 به قبل و بخش پیشینه از 1393 به قبل

- شامل 13 صفحه متن و 3 صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

مقدمه
حیطه روانی-حرکتی
حرکات کلی بدن
تقویت مهارت های حرکتی درشت
حرکات هماهنگ ظریف
تقویت مهارت های حرکتی ظریف 
ثبات
تمرین های دستی
فعالیت های کششی برای مچ و دستها
بریدن
پیشینه پژوهش
منابع و مآخذ

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

هدف های حوزه روانی- حرکتی به حرکات و اعمال ماهرانه بدنی چون نوشتن، تایپ کردن، نواختن آلات موسیقی، ورزش کردن و انجام دادن مشاغل و چرخه های گوناگون که فعایت بدنی و روانی هر دو سر و کار دارد، گفته میشود. در آثار روانشناسی و آموزش و پرورش از مهارت های حرکتی یاد شده است.

پیشینه تحقیقات

در تحقیق خلجی و همکاران (1393) با عنوان"مقایسه رشد حرکتی کودکان دختر و پسر با والدین نسبی و سببی" نتایج نشان داد بین مهارت های دستکاری، جابجایی و رشد حرکتی درشت کودکان دختر و پسر 5-4 ساله و رشد حرکتی و مهارت های جابجایی و دستکاری کودکان پسر 9-8 ساله و مهارت های جابجایی کودکان دختر 9-8 ساله با والدین نسبی و سببی تفاوت معنی دار وجود نداشت ولی رشد حرکتی و مهارت های دستکاری کودکان دختر 9-8 ساله با والدین سببی بهتر از کودکان با والدین نسبی بود.


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://spdor.ir/?p=4574